Skip to main content

JORNADA: QUÈ FUNCIONA EN EDUCACIÓ? Habilitats socials, emocions i actituds d’aprenentatge: com treballar-les i com avaluar-les

Ivalua Fundacio Jaume Bofill

Amb la col·laboració de:

la Caixa

Programa

Que funciona en educacio

Accediu al programa de la Jornada >>
Barcelona, 17 de novembre 2016

Publicacions relacionades >>

 

Sessió plenària : Competències socials, emocionals i metacognitives: programes que funcionen

Moderadora: Mònica Nadal (Fundació Jaume Bofill)

Ponència central
Competències per al segle XXI: com s’ensenyen, com s’aprenen, com s’avaluen
Maurice Elias, director del SECD LAB, Rutgers University
Vegeu la presentació >> (en anglès)

Evidències per a la millora de l'aprenentatge de l'alumnat
Com treballar l'autoregulació i la metacognició a l'escola: què funciona i en quines condicions?
Gerard Ferrer, recercador de la Fundació Agnelli (Itàlia) i del Grup Interdisciplinar de Polítiques Educatives (Universitat de Barcelona)
Vegeu la presentació >>

L'aprenentatge de competències socials i emocionals a l'escola: quins programes són efectius, per a què i per a qui?
Queralt Capsada, recercadora de la Universitat de Glasgow
Vegeu la presentació >>

Sessió paral·lela 1: Competències per al segle XXI: experiències i lliçons

Conductor: Marc Lafuente (OCDE)

Intervinents:

Maurice Elias, SECD LAB, Rutgers University

Belen Jaime / Susana Gallardo, Escola Riera de Ribes

Begonya Folch, Institut Quatre Cantons

Àngel Domingo, Subdirecció general d'Innovació, Formació i Orientació, Departament d'Ensenyament
Vegeu la presentació >>

Sessió paral·lela 2: Competències per al segle XXI: com les avaluem

Conductor: Miquel Àngel Alegre (Ivàlua)

Intervinents:

Emma Garcia, Economic Policy Institute
Vegeu la presentació >>

Antoni Giner, EAP Sarrià i ICE-GROP de la UB

Miquel Amor, CETEI - FJE
Vegeu la presentació >>

Xavier Chavarria, Inspecció d'Educació Barcelona

La Jornada als mitjans

       

Logo Twitter

#EduEvidències
@Ivalua_Cat

Vídeos de la Jornada 

Sessió plenària >>

Sessio plenaria

Sessió paral·lela 1 >>

Sessio paral·lela 1

Sessió paral·lela 2 >>

Sessio paral·lela 2

 Fotografies de la Jornada

Foto Jornada 1
                           

Foto Jornada 2
                                  

Galeria Flickr >>